19 januari 2021

| 9:00 - 17:00

| Online

Event | Opleiding

Welk organisatie worstelt niet met Customer Experience (CX) en de moeizame organisatie brede transformatie naar meer klant- en mensgerichtheid? 7% van organisaties zijn succesvol in CX, terwijl meer dan 85% CX cruciaal vindt. Met deze masterclass begrijp je waar het mis gaat en waar jij wel het verschil kunt maken met jouw organisatie.

PROGRAMMA

Wil jij weten wat er echt toe doet zodat je zelf aan het stuur zit van meetbaar & duurzaam succes in CX? Tijdens deze masterclass leer je de zin en onzin van CX, journeys, metrics en hoe je succesvol kunt worden door CX. Dit wordt gerealiseerd door de 5 typen experience te verbinden met zeer pragmatische aanpak & wetenschappelijke basis.

  • de 5 typen experience (brand-, customer-, employee-, service-, en user experience)
  • Hoe creëer je beweging vanuit de pullstrategie en plezier i.p.v. trekken en sleuren (succesvolle change)?
  • Wat is de rol van leiderschap en sturing hierin?