Aanmelden Nieuwsbrief

* Zo kunt u het laatste nieuws ontvangen

Blog Post

Vacatures
12 views

AstraZeneca | Digital Brandmanager CVRM 

Om onze Business Unit CVRM (Cardio Vasculair Risicomanagement) nog sterker te maken zoeken wij een extra dosis ‘consulting kracht’ om onze digitale, omni channel doelen te realiseren. Jij wordt verantwoordelijk voor de digital executie van de strategie. Als Digital Brand Manager ben je creatief, commercieel gedreven en krijg je een kick van het generen van traffic. Innovatie staat bovenaan jouw lijst. Je hebt ervaring met het implementeren van verschillende multi-channel opties om onze boodschap op de juiste manier over te brengen op onze patiënten en medisch specialisten. Samen met je Digital Brand Manager collega’s van de andere Business Units (Oncologie & Respiratoir) en de Omni Channel Manager vorm je het ‘center of excellence’.

Je bent succesvol als je verantwoordelijkheid draagt en leiderschap meeneemt. Binnen deze functie krijg je veel vrijheid om jouw creatieve ideeën uit te werken en te implementeren. Een fantastische kans om directe impact te hebben en het verschil te maken!

Wat ga je doen?
• Je bent verantwoordelijk voor de executie van de Omni Channel Marketing strategie.
• Je creëert, monitort, optimaliseert en rapporteert over multi-channel campagnes.
• Je gaat op een vernieuwende manier onze (online) boodschap overtuigend en optimaal overbrengen op onze stakeholders (medisch specialisten huisartsen, patiëntenverenigingen, en patiënten).
• Je daagt het brand team uit op het gebied van innovatie en ‘out of the box’ denken. Je pakt hierin een adviserende rol.
• Je werkt nauw samen met brand leaders, MIM’s (Market Insight Managers), Medical Advisors en ons IBEX team om trends te analyseren en mogelijkheden te vinden voor verbinding en communicatie met jouw doelgroep.
• Je werkt samen met externe partijen om klantgerichte digitale plannen op te leveren.
• Als onderdeel van het ‘centre of excellence’ deel je successen en ervaringen met elkaar om AstraZeneca te ondersteunen bij onze digitale groei.

Wat vragen we van jou?
• Minimaal 2 jaar ervaring als online/digital marketeer binnen een commerciële organisatie. Bijvoorbeeld ervaring binnen het bankwezen, FMCG, Retail of andere soortgelijke branches sluiten goed aan. Bij voorkeur branches die het gewend zijn binnen wettelijke kaders te kunnen werken.
• Je bent analytisch, data gedreven en weet resultaten te behalen.
• Bewezen trackrecord met het vertalen van concept/strategie naar online uitvoering.
• Aantoonbare ervaring met omni channel tools, social media, micro sites en het schrijven van content.
• Je hebt een ‘can-do’ mentaliteit, weet mensen voor je te winnen en je bent overtuigend. Daarnaast ben je sterk in het plannen en organiseren van jouw werk en kun je meerdere projecten tegelijk managen.
• Afgeronde HBO of WO studie op het gebied van Marketing, Communicatie Media of relevante studie.
• Competenties: analytisch, creatief, innovatief, ondernemend, resultaatgericht.
• Vloeiend in de Nederlandse taal en hele goede beheersing van de Engelse taal.

Wat hebben wij jou te bieden?
• Werken binnen een internationale, innovatieve en ambitieuze organisatie met een zeer interessant portfolio en een veelbelovende pijplijn. 
• Een enorme impact kunnen leveren aan ons digitale groeipad.
• Meewerken aan de digitale strategie voor bestaande indicaties en nieuwe indicaties die eraan komen voor ons Oncologie portfolio.
• Veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling door middel van interne opleidingen en trainingen.
• Doorgroeimogelijkheden, ook internationaal.
• Werken in een ‘state of the art office’ in hartje Den Haag (WTC).
• Uitstekende arbeidsvoorwaarden, waaronder een 13e maand, goede pensioenregeling, reiskostenvergoeding, minimaal 27 vakantiedagen op basis van fulltime werkweek, flexibel mobiliteitsprogramma (bijvoorbeeld een leaseauto of een autovergoeding).

Solliciteren? Dat kan hier.

Gerelateerd nieuws