Emerce Health op 31 oktober 2019: bomvol innovaties in cure, care en technologie [aanbevolen]
Marketing in Farma is partner van Emerce Health, de jaarlijkse conferentie over de relevante ontwikkelingen, de slimste toepassingen en nieuwste innovaties en de impact daarvan in de zorg. Voor farmaprofessionals staan er ook dit jaar weer veel interessante sprekers en cases op het affiche, bijvoorbeeld van Babylon Health, LUMC, Radboud en Saltro over onderwerpen als voice marketing, Artificial Intelligence, patient journeys, design thinking en chatbots. Bekijk hier het hele programma.
Let op: als je je voor 1 oktober registreert profiteer je nog van de early bird korting.
Actie! Ga jij straks gratis naar de Emerce Health conferentie?
Op 30 september selecteren we volstrekt willekeurig 2 abonnees op de Marketing in Farma nieuwsbrief die gratis naar deze conferentie mogen. Wil je daar kans op maken? Abonneer je dan nu op onze nieuwsbrief. Ben je al abonnee? Dan ding je uiteraard net zo zeer mee om 1 van de 2 tickets te bemachtigen.
Gerelateerd nieuws
Aanmelden Nieuwsbrief
* Zo kunt u het laatste nieuws ontvangen
Vacatures
GSK | Brand Manager
Main responsibility will be for the creation and implementation of the marketing strategy and business plan of the General Medicines…
Abbott | Ambassador / Key Account Manager
Primary objective of the position The Abbott Ambassador is responsible for managing and expanding existing accounts, managing and improving customer…
Eraneos | Senior Manager Healthcare & Life Sciences
– Speaking Dutch/ English fluently is required for this job position – Maak impact als Senior Manager binnen de sector Healthcare…