Het Cannes Lions International Festival of Creativity is wereldwijd HET evenement voor iedereen die werkzaam is op het gebied van creatieve communicatie en reclame.
De eerste twee dagen staan dit jaar helemaal in het teken van twee aparte categorieën: Health & Wellness en Pharma/Medical. Een hele terechte keuze, denken we. Het is erg lastig om cases en uitkomsten te vergelijken als het gaat om een goed doel, een product met een healthclaim of een echt farmaceutisch product met alle wet- en regelgeving van dien.
Trends, innovaties, cases, de rol van technologie & data worden door top sprekers gepresenteerd en uitgewisseld. Het hoogtepunt is wel de ‘Oscar’ uitreiking aan de best practices in Health PR en communicatie wereldwijd. Daar kunnen we nog wat van leren dus! Wij zijn erbij en zullen live verslag doen. Vanaf het festival zullen we zoveel mogelijk interviews delen met top sprekers, winnaars, en de beste cases rapporteren.
Het evenement vindt jaarlijks plaats in het Palais des Festivals in Cannes, Frankrijk in de week van 17 t/m 21 juni 2019.
Heb je een vraag of wil je over onze schouder mee kijken naar de activiteiten? Laat het ons weten!
Caroline de Jongh
Public Eyes Healthcare Communications – marketing your message! caroline@publiceyes.nl
Gerelateerd nieuws
Aanmelden Nieuwsbrief
* Zo kunt u het laatste nieuws ontvangen
Vacatures
Vifor Pharma | Multichannel Engagement Manager
As a result of our continued growth, Vifor Pharma is now looking for a Multichannel Engagement Manager to join our…
Smelt | Senior Digital Marketeer (north cluster)
Voor onze opdrachtgever zijn op zoek naar een Digital Marketeer (North Cluster), Dit cluster bestaat uit Oostenrijk , Zwitserland, Nederland,…
Novo Nordisk | Marketing Manager Private Market
In this role you will be a core member of the Obesity Business Unit. This is a complex role with…