In elke wachtkamer hingen al posters, brochures, tijdschriften of ander voorlichtingmateriaal. Maar ook de digitalisering slaat steeds meer toe met het uitbreiden van digitale schermen en apps om de bezoekers zo goed mogelijk voor te lichten.
Download hier de whitepaper met het onderzoek van ZS over de ontwikkelingen binnen de wachtkamers:
https://www.zs.com/publications/whitepapers/the-evolution-of-point-of-care-marketing-in-pharma.aspx?utm_source=Social&utm_medium=LinkedIn&utm_campaign=ZS%20Whitepaper
Gerelateerd nieuws
Aanmelden Nieuwsbrief
* Zo kunt u het laatste nieuws ontvangen
Vacatures
GSK | Brand Manager
Main responsibility will be for the creation and implementation of the marketing strategy and business plan of the General Medicines…
Abbott | Ambassador / Key Account Manager
Primary objective of the position The Abbott Ambassador is responsible for managing and expanding existing accounts, managing and improving customer…
Eraneos | Senior Manager Healthcare & Life Sciences
– Speaking Dutch/ English fluently is required for this job position – Maak impact als Senior Manager binnen de sector Healthcare…