In elke wachtkamer hingen al posters, brochures, tijdschriften of ander voorlichtingmateriaal. Maar ook de digitalisering slaat steeds meer toe met het uitbreiden van digitale schermen en apps om de bezoekers zo goed mogelijk voor te lichten.
Download hier de whitepaper met het onderzoek van ZS over de ontwikkelingen binnen de wachtkamers:
https://www.zs.com/publications/whitepapers/the-evolution-of-point-of-care-marketing-in-pharma.aspx?utm_source=Social&utm_medium=LinkedIn&utm_campaign=ZS%20Whitepaper
Gerelateerd nieuws
Aanmelden Nieuwsbrief
* Zo kunt u het laatste nieuws ontvangen
Vacatures
Lilly | (Senior) Brand Manager Gastroenterology
The (Senior) Brand Manager Gastroenterology is responsible for the successful launch of a new medicine to treat patients with inflammatory…
MSD | BU Manager Ruminants / Intelligence
We have an exciting opportunity in Boxmeer and/or Brussels: Business Unit Director Ruminants biopharma/Livestock Intelligence Welcome to the team:…
AstraZeneca | Brand Manager COPD
Wil jij onderdeel zijn van een divers, innovatief en dynamisch team? Wil jij omnichannel plannen opzetten en implementeren samen met…
Agenda
Er zijn geen aankomende evenementen.