In elke wachtkamer hingen al posters, brochures, tijdschriften of ander voorlichtingmateriaal. Maar ook de digitalisering slaat steeds meer toe met het uitbreiden van digitale schermen en apps om de bezoekers zo goed mogelijk voor te lichten.
Download hier de whitepaper met het onderzoek van ZS over de ontwikkelingen binnen de wachtkamers:
https://www.zs.com/publications/whitepapers/the-evolution-of-point-of-care-marketing-in-pharma.aspx?utm_source=Social&utm_medium=LinkedIn&utm_campaign=ZS%20Whitepaper
Gerelateerd nieuws
Aanmelden Nieuwsbrief
* Zo kunt u het laatste nieuws ontvangen
Vacatures
Astrazeneca | Digital Brand Manager
Gaat jouw digitale hart sneller kloppen van het bedenken, zelf ontwikkelen en implementeren van vernieuwende digitale oplossingen? Als Digital Brand…
Takeda | Omnichannel Engagement Manager
In full-time for our location Hoofddrop, The Netherlands. Your tasks in detail: Develop in collaboration with local stakeholders the omnichannel…
Talentmark | Account manager Oogheelkunde
Voor een groeiende speler binnen de oogheelkunde is Talentmark op zoek naar een zelfstandige verkoper met ok ervaring. Met slechts…