De nieuwe privacywet roept bij veel marketeers de volgende vraag op: hoe kan ik hem omzeilen? Edwin Vlems, marketing manager van metaalgroothandel MCB en specialist in Inbound Marketing, Content Marketing en Social Media, vindt dat nu precies de verkeerde coping. Op marketingfacts.nl stelt hij dat de nieuwe privacywet een uitgelezen kans biedt om van kwantiteit naar kwaliteit te gaan. ‘Als je je klantenbestand straks netjes hebt gevraagd wat hun mailwensen zijn, hou je ‘de beste’ over. En als je zorgt voor relevantie in je mails, zullen ze zich niet uitschrijven.’ Een goed verhaal. Lees het hier.
Gerelateerd nieuws
Aanmelden Nieuwsbrief
* Zo kunt u het laatste nieuws ontvangen
Vacatures
Abbott | Sales/account manager Nutrition (Limburg)
Abbott Nutrition levert voedingsproducten voor mensen van alle leeftijden. Onze producten helpen kinderen groeien en ondersteunen de unieke voedingsbehoeften van…
Cross | Projectmanager
Wil je werken voor een groeiende organisatie? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Voor onze verdere groei…
Waarom je nú een CV moet bouwen, terwijl je helemaal niet op zoek bent…[checklist]
Denk je wel eens na over je CV? Hoe ziet die er op dit moment uit? Klassiek, formeel, dynamisch, kleurrijk?…