De nieuwe privacywet roept bij veel marketeers de volgende vraag op: hoe kan ik hem omzeilen? Edwin Vlems, marketing manager van metaalgroothandel MCB en specialist in Inbound Marketing, Content Marketing en Social Media, vindt dat nu precies de verkeerde coping. Op marketingfacts.nl stelt hij dat de nieuwe privacywet een uitgelezen kans biedt om van kwantiteit naar kwaliteit te gaan. ‘Als je je klantenbestand straks netjes hebt gevraagd wat hun mailwensen zijn, hou je ‘de beste’ over. En als je zorgt voor relevantie in je mails, zullen ze zich niet uitschrijven.’ Een goed verhaal. Lees het hier.
Gerelateerd nieuws
Aanmelden Nieuwsbrief
* Zo kunt u het laatste nieuws ontvangen
Vacatures
GSK | Brand Manager
Main responsibility will be for the creation and implementation of the marketing strategy and business plan of the General Medicines…
Abbott | Ambassador / Key Account Manager
Primary objective of the position The Abbott Ambassador is responsible for managing and expanding existing accounts, managing and improving customer…
Eraneos | Senior Manager Healthcare & Life Sciences
– Speaking Dutch/ English fluently is required for this job position – Maak impact als Senior Manager binnen de sector Healthcare…