De nieuwe privacywet roept bij veel marketeers de volgende vraag op: hoe kan ik hem omzeilen? Edwin Vlems, marketing manager van metaalgroothandel MCB en specialist in Inbound Marketing, Content Marketing en Social Media, vindt dat nu precies de verkeerde coping. Op marketingfacts.nl stelt hij dat de nieuwe privacywet een uitgelezen kans biedt om van kwantiteit naar kwaliteit te gaan. ‘Als je je klantenbestand straks netjes hebt gevraagd wat hun mailwensen zijn, hou je ‘de beste’ over. En als je zorgt voor relevantie in je mails, zullen ze zich niet uitschrijven.’ Een goed verhaal. Lees het hier.
Gerelateerd nieuws
Aanmelden Nieuwsbrief
* Zo kunt u het laatste nieuws ontvangen
Vacatures
Lilly | (Senior) Brand Manager Gastroenterology
The (Senior) Brand Manager Gastroenterology is responsible for the successful launch of a new medicine to treat patients with inflammatory…
MSD | BU Manager Ruminants / Intelligence
We have an exciting opportunity in Boxmeer and/or Brussels: Business Unit Director Ruminants biopharma/Livestock Intelligence Welcome to the team:…
AstraZeneca | Brand Manager COPD
Wil jij onderdeel zijn van een divers, innovatief en dynamisch team? Wil jij omnichannel plannen opzetten en implementeren samen met…
Agenda
Er zijn geen aankomende evenementen.