Dat Multichannel Marketing een belangrijke pijler onder de verkoop- en marketingactiviteiten van veel farmaceuten moet zijn behoeft geen betoog meer. Maar hoe je het planmatig aanpakt en succesvol implementeert is weer een tweede. Het zijn precies de aspecten die centraal staan in de het 6C Multichannel Marketing model van NXT Pharma Marketing Academy. De zesdaagse Expertclass helpt jou om aan de hand van Check, Customer, Content, Channels, Campaigns en Capabalities een succes te maken van Multichannel Marketing in jouw organisatie. Meer weten over het programma, docenten en lokaties? Bekijk dan onderstaande video of klik op deze link.
Haal jij al het volledige potentieel uit de 6 C’s? [aanbevolen]
Gerelateerd nieuws
Aanmelden Nieuwsbrief
* Zo kunt u het laatste nieuws ontvangen
Vacatures
GSK | Regional Business Manager
Key Accountabilities: Promote the products to designated customers in order to achieve planned objectives Develop, manage and build specialist relationships…
Bayer | Account manager Cardiovasculair
Hou je van sales, netwerken en oprechte toegevoegde waarde leveren? Denk je dat je medisch inhoudelijke informatie goed kunt vertalen…
Waarom je nú een CV moet bouwen, terwijl je helemaal niet op zoek bent…[checklist]
Denk je wel eens na over je CV? Hoe ziet die er op dit moment uit? Klassiek, formeel, dynamisch, kleurrijk?…