Dat Multichannel Marketing een belangrijke pijler onder de verkoop- en marketingactiviteiten van veel farmaceuten moet zijn behoeft geen betoog meer. Maar hoe je het planmatig aanpakt en succesvol implementeert is weer een tweede. Het zijn precies de aspecten die centraal staan in de het 6C Multichannel Marketing model van NXT Pharma Marketing Academy. De zesdaagse Expertclass helpt jou om aan de hand van Check, Customer, Content, Channels, Campaigns en Capabalities een succes te maken van Multichannel Marketing in jouw organisatie. Meer weten over het programma, docenten en lokaties? Bekijk dan onderstaande video of klik op deze link.
Haal jij al het volledige potentieel uit de 6 C’s? [aanbevolen]
Gerelateerd nieuws
Aanmelden Nieuwsbrief
* Zo kunt u het laatste nieuws ontvangen
Vacatures
AstraZeneca | Digital Brandmanager CVRM
Om onze Business Unit CVRM (Cardio Vasculair Risicomanagement) nog sterker te maken zoeken wij een extra dosis ‘consulting kracht’ om…
Janssen | Business Unit Manager Myeloma
The Business Unit Manager Myeloma reports to the Business Unit Director. The Business Unit Manager assumes the role of a…
Smelt | Commercieel Manager Apotheken
Inhoud van de functie Als commercieel manager apotheken ben je verantwoordelijk voor de relatie met onze bestaande klanten en het…
Agenda
Innovation for Health | Shaping the future of healthcare
Start datum: 15 april 2021
Eind datum: 16 april 2021