Dat Multichannel Marketing een belangrijke pijler onder de verkoop- en marketingactiviteiten van veel farmaceuten moet zijn behoeft geen betoog meer. Maar hoe je het planmatig aanpakt en succesvol implementeert is weer een tweede. Het zijn precies de aspecten die centraal staan in de het 6C Multichannel Marketing model van NXT Pharma Marketing Academy. De zesdaagse Expertclass helpt jou om aan de hand van Check, Customer, Content, Channels, Campaigns en Capabalities een succes te maken van Multichannel Marketing in jouw organisatie. Meer weten over het programma, docenten en lokaties? Bekijk dan onderstaande video of klik op deze link.
Haal jij al het volledige potentieel uit de 6 C’s? [aanbevolen]
Gerelateerd nieuws
Aanmelden Nieuwsbrief
* Zo kunt u het laatste nieuws ontvangen
Vacatures
GSK | Brand Manager
Main responsibility will be for the creation and implementation of the marketing strategy and business plan of the General Medicines…
Abbott | Ambassador / Key Account Manager
Primary objective of the position The Abbott Ambassador is responsible for managing and expanding existing accounts, managing and improving customer…
Eraneos | Senior Manager Healthcare & Life Sciences
– Speaking Dutch/ English fluently is required for this job position – Maak impact als Senior Manager binnen de sector Healthcare…