Media

Laatste nieuws

Luisteren is het nieuwe kijken
Algemeen
144 views
Algemeen
144 views

Luisteren is het nieuwe kijken

Miletson de Freitas - juni 26, 2019

Luister je liever dan dat je leest? Deze bijdrage is hier als podcast te beluisteren Luisteren is de nieuwe communicatietrend, ook in de farmawereld. Ik kom bij…

Cannes Lions Health 2019 coming up!
Algemeen
507 views
Algemeen
507 views

Cannes Lions Health 2019 coming up!

Caroline de Jongh - april 4, 2019

Het Cannes Lions International Festival of Creativity is wereldwijd HET evenement voor iedereen die werkzaam is op het gebied van creatieve communicatie en reclame. De eerste twee…

Positieve aandacht
Media
266 views
Media
266 views

Positieve aandacht

Redactie - februari 13, 2019

De afgelopen weken was het weer goed raak in de media. De minister is duidelijk, de farmaceutische bedrijven zouden er volgens hem beter aan doen zich te…

Naamgeving: wat je wilt kan vaak wèl
Column
472 views
Column
472 views

Naamgeving: wat je wilt kan vaak wèl

Robert Jan Heyning - februari 9, 2018

De naam van een bedrijf, product of dienst helpt bij het verwezenlijken van de zakelijke doelen van de merkhouder. Niets meer en niets minder. Wil je het…

Online community voor marketing bedrijven in de farmacie
Algemeen
2175 views
Algemeen
2175 views

Online community voor marketing bedrijven in de farmacie

Arlan van der Velden - december 15, 2017

Marketing in Farma is een nieuwe online community voor iedereen die actief is in de marketing van farmaceutische producten. Ter inspiratie. Om te laten zien wat mogelijk…

7 inzichten bij inzet LinkedIn in Pharma
Algemeen
466 views
Algemeen
466 views

7 inzichten bij inzet LinkedIn in Pharma

Rutger van der Lee - december 11, 2017

In mijn vorige blog ging ik in op het belang van experimenteren door marketeers in de farmaceutische industrie. In het kader van ‘practice what you preach’, wilde ik zelf…

Joehoe, hier heb je geklikt…
Column
521 views
Column
521 views

Joehoe, hier heb je geklikt…

Arlan van der Velden - november 22, 2017

In mijn vorige blog had ik drie call to actions uitgeschreven wat een effectievere CTA zou zijn dan ‘joehoe hier klikken’. Namelijk; Lees hier hoe je artsen…

Joehoe, hier klikken!
Column
716 views
Column
716 views

Joehoe, hier klikken!

Arlan van der Velden - oktober 31, 2017

Wat zijn de beste CTA's om jouw doelgroep te bereiken? En behaal je hier ook echt je doel mee? Lees hier mijn advies! "Joehoe, hier klikken!" -…

Haal corporate website uit het verdomhoekje
Column
394 views
Column
394 views

Haal corporate website uit het verdomhoekje

Roderick den Daas - oktober 12, 2017

In een vorig blog onderzocht ik zevenendertig corporate websites van Nederlandse farmaceuten. Het resultaat van die niet wetenschappelijke zoektocht was teleurstellend. Het merendeel van de Nederlandse farmaceuten hecht…