Algemeen

Laatste nieuws

Over trends, job-hopping en salaris-indicaties… wat doe jij over 12 maanden?
Algemeen
136 views
Algemeen
136 views

Over trends, job-hopping en salaris-indicaties… wat doe jij over 12 maanden?

Roderick den Daas - september 12, 2019

Drie maanden geleden schreef ik voor Marketing in Farma een bijdrage over een onderzoek dat recruiter Real Staffing op dat moment liet uitvoeren onder farmaprofessionals, de zogenaamde…

Wil jij ook een tattoo?
Algemeen
220 views
Algemeen
220 views

Wil jij ook een tattoo?

Hans Slobbe - juli 17, 2019

Het lijkt alsof steeds meer mensen een tattoo laten zetten op hun lijf. Rond een gemiddeld zomers zwembad op een prachtig vakantieoord zie je meer mensen mét…

Vijf vragen aan Marloes Meddens-Bakker
Algemeen
278 views
Algemeen
278 views

Vijf vragen aan Marloes Meddens-Bakker

Marloes Meddens-Bakker - juli 9, 2019

Vijf vragen aan Marloes Meddens-Bakker, kersvers redactielid van Marketing in Farma Met ingang van vandaag heeft Marketing in Farma een nieuwe redacteur in de persoon van Marloes…

Luisteren is het nieuwe kijken
Algemeen
202 views
Algemeen
202 views

Luisteren is het nieuwe kijken

Miletson de Freitas - juni 26, 2019

Luister je liever dan dat je leest? Deze bijdrage is hier als podcast te beluisteren Luisteren is de nieuwe communicatietrend, ook in de farmawereld. Ik kom bij…

Op zoek naar de meest creatieve campagne in healthcare
Algemeen
240 views
Algemeen
240 views

Op zoek naar de meest creatieve campagne in healthcare

Yvonne Massar - juni 17, 2019

Vandaag start Cannes Lions Health, het grootste congres in de wereld waar alle nieuwe inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van creativiteit voorbijkomen. Congresgangers werkzaam in…

Deel 2: Everything helps, said Wang-Ching-Lee… while he…
Algemeen
144 views
Algemeen
144 views

Deel 2: Everything helps, said Wang-Ching-Lee… while he…

Roderick den Daas - juni 11, 2019

John O’Mill kenners weten hoe de kop verder gaat. En anders Google je maar even. Doet het er toe? Niet echt, maar als je dit nog aan…

Perfecte marketing : market-getting
Algemeen
333 views
Algemeen
333 views

Perfecte marketing : market-getting

Hans Slobbe - mei 22, 2019

Als farmamarketeer ben je actief elke dag bezig met het veroveren van de markt, het behouden of het vertragen van de krimpende markt. Gedreven door resultaat en…

Waarde toevoegen aan de zorg: doen we, maar eigen waarde eerst?
Algemeen
291 views
Algemeen
291 views

Waarde toevoegen aan de zorg: doen we, maar eigen waarde eerst?

Cornelie Abrahams - mei 16, 2019

Value Based Healthcare ofwel VBHC: wie weet wat het precies betekent? Overal en nergens hoor ik tegenwoordig de oproep om te werken aan “value based healthcare”. Alle…

Cannes Lions Health 2019
Algemeen
134 views
Algemeen
134 views

Cannes Lions Health 2019

Yvonne Massar - mei 9, 2019

Creativiteit heeft de power in zich om complexe wetenschappelijke, statistische en technische informatie om te zetten in pakkende verhalen, zodat het mogelijk wordt hiermee mensen echt te…